Spis treści:
Skrócona polityka zwrotów
Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
-
Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
-
Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
-
pisemnie na adres: MIA WARSAW Sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź;
-
w formie elektronicznej na adres: kontakt@miawarsaw.pl
-
lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 517 943 455
-
W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: MIA WARSAW Sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten <<link_do_formularza>>. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
-
Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
-
Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
-
Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.
W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@miawarsaw.pl - z pewnością Ci pomożemy.
Skrócona polityka reklamacji
Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?
-
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
-
pisemnie na adres: MIA WARSAW Sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź;
-
w formie elektronicznej na adres: kontakt@miawarsaw.pl
-
lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 517 943 455
-
Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>.
-
Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
-
numeru zamówienia;
-
informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
-
pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
-
lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
-
danych kontaktowych składającego reklamację;
-
adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
-
-
Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.
Poprzednia wersja zwrotów i reklamacji:
Zwroty i reklamacje 1.0 obowiązujące od dnia 21.04.2020 do dnia 29.11.2023 - link