Spis treści:

Skrócona polityka zwrotów

Cześć! 

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 14 na odstąpienie od umowy.

Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

  1. Masz 14 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów. 

  1. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:

  1. pisemnie na adres: MIA WARSAW Sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź; 

  2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@miawarsaw.pl

  3. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 517 943 455



  1. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres: MIA WARSAW Sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź. Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten <<link_do_formularza>>. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 

  2. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania. 

  3. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.  

  4. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie. 

W razie pytań, napisz na nasz adres: kontakt@miawarsaw.pl - z pewnością Ci pomożemy. 




Skrócona polityka reklamacji

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?



  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

    1. pisemnie na adres: MIA WARSAW Sp. z o.o., ul. Omłotowa 23, 94-251 Łódź; 

    2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@miawarsaw.pl

    3. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 517 943 455

Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 

    1. numeru zamówienia;

    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);

    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;

    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;

    5. danych kontaktowych składającego reklamację;

    6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  

  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.




Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.  

Poprzednia wersja zwrotów i reklamacji:

Zwroty i reklamacje 1.0 obowiązujące od dnia 21.04.2020 do dnia 29.11.2023 - link